Pyryn Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Faktoja forumilaisista peli

2 posters

Siirry alas

Faktoja forumilaisista peli Empty Faktoja forumilaisista peli

Viesti  Ikariamisti Su Heinä 13, 2008 4:22 am

Eli nimi saattaa kuulostaa siltä kuin tämä olisi esittelytopicci (lisäsinkin jatkoksi 'peli' jotta tulee vähän viitettä oikeaan suuntaan..). Njoo, tavallaanhan tämä onkin, mutta ikään kuin pelin kautta. Tässä tutustumme toisiimme paremmin, sillä saamme kuulla erilaista nippelitietoa. n_n'

Pelissä on kokoajan 8 faktaa foorumilaisesta mukana. Esimerkiksi itse voisin aloittaa sanomalla itsestäni seuraavaa:

1. Olen poika.
2. Harrastan vesipalloa.
3. Pidän suklaajäätelöstä.
4. Olen kolmetoista vuotias.
5. Asun pääkapunki seudulla.
6. En harrasta tennistä
7. En asu Rovaniemellä.
8. Ikariam foorumeilla olen vilde.

Eli IHAN mitä vain faktoja teistä itsestänne. Seuraava henkilö joka vastaa viestiin, kopioi minun listani, mutta muokkaa siitä pois faktat jotka eivät hänen kohdallaan pidä paikkansa. Ne faktat jotka kohdallasi pitävät paikkansa, jätät paikoilleen. Esim. 3. faktani on "Pidän suklaajäätelöstä". Jos sinä et pidä, muutat sen miksi vain omaksi faktaksesi, esimerkiksi "Inhoan koulua".
Seuraava joka vastaa topicciin, kopioi siis aina edellisen kirjoittajan viestin. Näin faktat muuttuvat ja osa niistä saattaa säilyä. On mielenkiintoista nähdä mitkä faktat kenties pysyvät paikoillaan useamman kirjoittajan ajan. :rolleyes:

Oukhei? Aloitetaan noilla mun esimerkkifaktoilla ylempänä. Kysyä saa jos ei ymmärrä. Wink
Ikariamisti
Ikariamisti

Viestien lukumäärä : 392
Join date : 08.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Faktoja forumilaisista peli Empty Vs: Faktoja forumilaisista peli

Viesti  Pyry Su Heinä 13, 2008 10:17 am

1. Olen poika.
2. Harrastan kitaran soittoa.
3. Pidän vaniljajäätelöstä.
4. Olen neljätoista vuotias.
5. Asun pääkapunki seudulla.
6. En harrasta tennistä
7. En asu Rovaniemellä.
8. Asun rivitalossa.
Pyry
Pyry
Admin

Viestien lukumäärä : 422
Join date : 30.06.2008
Paikkakunta : Vantaa

https://pyrynfoorumi.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa